Ongi etorriak

Ongi etorriak Ugao Eskolaren aldizkari digitalera. Hezkuntza komunitate osoaren arteko informazio lokarriak izatea du helburu gune honek. Zuen iritziak, iradokizunak, ideiak... helarazteko bidali zuen mezuak ugaonikasi@gmail.com helbidera.
Bienvenidos y bienvenidas a la revista digital de Ugao Eskola. Este espacio nace con la intención de ser un canal de información para toda la comunidad educativa. Para hacernos llegar vuestras opiniones, sugerencias, ideas... sólo tenéis que enviar un mensaje a ugaonikasi@gmail.com.

2009-12-04

Ugao eskolako irratia FM bidez. La radio de la escuela a través de la FM


Axa-Mixa (http://www.axamixa.blogspot.com/) izeneko saioa da Tas-Tas irrati librean umeentzako egiten den irratsaio bat da, Bizkaiko eskoleekin elkarlanean. Egitasmo honetan parte hartzeko gonbita BIGEren eskutik heldu zaigu eta, gure eskolan irrati tailerra daukagunez, arduradunekin jarri gara harremanetan. Guk egiten ditugun saioak -ikasleen blogean entzungarri daudenak (http://www.ugaonikasi.blogspot.com/)- entzun eta oso onak direla esan digute, bai teknikoki nola edukiei dagokienez -elkarrizketak, euskara hobetuz...- Hori dela eta, gure ikasleek grabaturiko saioak hasiko dira emititzen fm irratian abenduaren 9tik aurrera. Astez asteko Axa-Mixaren programazioa gure blogean jarriko dugu.
Entzuteko ordutegiak eta diala hauexek dira: Tas-Tas irratia, FM 97.00, astelehentik ostiralera goizeko 8etan eta asteburuetan goizeko 10etan.
Hemendik aurrera Ugao eskolaren irratia FM uhinetan!
Axa-Mixa (http://www.axamixa.blogspot.com/) es un programa de radio para los niños y niñas que se emite a través de la radio libre Tas-Tas. Está realizado en colaboración con las escuelas de Bizkaia. La propuesta de colaboración nos llegó a través del BIGE y, como tenemos en nuestra escuela un taller de radio, nos pusimos en contacto con los responsables del proyecto. Escucharon los programas que hemos realizado -y que puedes escuchar y descargar en el blog de la escuela (http://www.ugaonikasi.blogspot.com/)- y nos han comentado que son muy buenos, tanto técnicamente como de contenido -las entrevistas, euskara hobetuz...- Así que van a comenzar a emitir los programas grabados por nuestros alumnos y alumnas a través de la FM a partir del 9 de diciembre. Puntualmente informaremos en el blog de la programación semanal de Axa-Mixa.
Los horarios para escuchar el programa son a las 8:00 de la mañana de lunes a viernes y a las 10:00 de la mañana los sábados y domingos en el 97.00 de la FM, en Tas-Tas irratia.
A partir de ahora, la radio de la escuela también en tu dial.

www.ugaonikasi.blogspot.com
www.axamixa.blogspot.com
Tas-Tas irratia, 97.00 FM

No hay comentarios:

Publicar un comentario